Federatia Volum

Federația VOLUM recrutează!

Federația VOLUM recrutează!

Angajăm Responsabil Comunicare și PR – București

Căutăm coleg/colegă care să se alăture echipei Federației VOLUM și care împreună cu noi să  facă auzită mișcarea de voluntariat din România. Căutăm un coleg/colegă care să dea voce acțiunilor Federației așa că te invităm să citești în continuare dacă crezi că poți fi Responsabilul de Comunicare și PR al lui VOLUM.
Activitatea Echipei  (Biroul Executiv) la care vrei să te alături se desfășoară în București.

(Pentru a vedea cine face parte din Consiliul Director al Federației, te invităm AICI.)

Responsabilitățile Responsabilului de Comunicare și PR sunt:

  • Participă la planificarea strategică și la stabilirea obiectivelor activităților de promovare, precum și a bugetului departamentului;
  • Dezvoltă strategia de comunicare internă și externă în colaborare cu echipa de management și Consiliului Director al Federației;
  • Dezvoltă și standardizează instrumentele necesare comunicării interne și externe;
  • Dezvoltă raportul anual, buletinele informative și a altor materiale promoționale ale federației;
  • Dezvoltă planul de media al federației, ține bazele de date updatate, organizează evenimente media și dezvoltă o relație cu mass media, realizează articole de presă;
  • Propune și dezvoltă ideile creative pentru campaniile de promovare;
  • Revizuiește, actualizează, modifică și promovează conținutul site-ului federației, conturilor de social media și a altor platforme on line ale federației;
  • Asigură fluxul informațional pe website-urile Galei Naționale a Voluntarilor și Federației VOLUM.
  • Realizează campanii de comunicare în jurul evenimentelor federației, stabilind și urmărind atingerea unor obiective care să contribuie la păstrarea și îmbunătățirii imaginii federației la nivel instituțional, corparate și neguvernamental;
  • Realizează și manageriază la zi baze de date cu contactele federației: parteneri, aparițiile media, campanii, oferte, publicații și emisiuni de specialitate, oameni de presă;
  • Realizează raportul de presă al evenimentelor federației;
  • Se implică în realizarea newslettr-ului lunar al federației  (redactare texte, actualizare baze de date, gestionarea bazei de imagini)
  • Propune și dezvoltă idei creative pentru activități și campanii de promovare pentru evenimentele federației;
  • Negociază, menține și dezvoltă relațiile profesionale cu colaboratorii (agenții de publicitate, trusturi de presă, televiziunile locale și naționale, cu furnizorii de design, de producție publicitară, de media planning&buying, cu organizatorii de evenimente etc.).

Căutăm un coleg/colegă care să aibă fie/aibă:

  • Ambițios(ă), energic(ă) și determinat(ă), cu dorința  de a face o diferența.
  • Absolvent(ă) de studii superioare;
  • Experiență profesională de relaționare inter-umană (networking, coordonare echipă, prezentare în fața unui public);
  • Experiență în comunicare (preferabil cu specific în ONG) de minim 2 ani;
  • Experiență în organizarea de evenimente;
  • Experienţă în utilizarea calculatorului, a aplicațiilor online şi social media (Word, Excel, Power Point, Adobe Photohop/Adobe Illustrator/Corel Draw – minim competențe de începător, facebook insights, youtube insights, Google Analytics etc.)
  • Abilitatea de a lucra cu mass media/alți parteneri și a dezvolta și consolida astfel de relații;
  • Atenție distributivă, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan;
  • Capacitatea de a prioritiza sarcinile și de a respecta termenele limită;
  • Capacitatea de a lucra sub presiune și de a găsi soluții provocărilor apărute;
  • Persoană pro-activă, cu inițiativă, dinamică, orientată pe rezultate, cu abilități organizatorice;
  • Buna cunoaștere a limbii engleze (scris și vorbit).

Federația VOLUM pune la dispoziție:

  • Oportunitatea de a contribui la activități provocatoare într-una din cele mai mari Federații din România;
  • Mediu de lucru atractiv, echipă tânără și dinamică;
  • Sarcini diverse și stilul de lucru independent;
  • Salariu aliniat la oferta din sectorul neguvernamental;
  • Telefon, laptop și access la Internet;
  • Posibilitatea de a lucra într-o echipă a cărei viziune este aceea a unei societatăți româneaști în care voluntariatul este o mișcare acceptată, susținută și recunoscută pentru contribuția sa la coeziunea, incluziunea și solidaritatea socială.
  • Posibilitatea de formare și instruire atât în training-uri naționale cât și internaționale;
  • Oportunități de networking în mediul business și ONG din București/România.

Poziția disponibilă este FULL TIME.

Dacă te regăsești în cele de mai sus și te tentează să te alături nouă, te invităm să trimiți un CV însoțit de o scrisoare de motivație (aceasta reprezintă un document separat, ataşat) până la data 4 martie, ora 23.59, pe adresa de mail comunicare@federatiavolum.ro. Vă rugăm menţionaţi în subiectul mesajului: Angajare Responsabil Comunicare şi PR.

Terment de aplicație extins: puteți aplica pentru postul deschis până pe 7 martie ora 23.59.

Evaluarea cererilor primite se va face cu respectarea principiului confidenţialităţii şi al egalităţii de şanse. Vor fi contactate numai persoanele care îndeplinesc cerintele menţionate şi sunt selecţionate pentru interviu. Interviurile vor avea loc în perioada 9 – 13 martie 2015, la sediul Federației VOLUM (București). Pentru detalii suplimentare puteţi suna la: 0749977844 (Ana-Maria Grădinariu – Coordonator Programe Federația VOLUM).